Op www. gevonden tips door Remie
Re: Op www. gevonden tips door Remie
De trips zijn weer mooi meegenomen.
- ANJA
- Berichten in topic: 13
Heb het geloof ik al eens eerder vermeld hier. Ik probeer altijd eerst de gele Dasty van Wibra. De vlekken die ik tot nu toe heb moeten verwijderen, verdwenen altijd, na dat ik het goed had ingesprayd met Dasty en dan gelijk in de wasmachine op het normale programma laten draaien. Een fles kost 2 euro. Vaatwastabletten heb ik dus niet in huis, simpel weg omdat ik geen vaatwasser heb. 

- ANJA
- Berichten in topic: 13
Ik heb wel wat moedervlekken op mijn rug. Volgens mij veranderen ze niet. Maar heb niemand die er naar kan kijken. Als ik eens bij de huisarts ben, zal ik vragen of ze er nog rustig uit zien.

Is best een goed idee ben met 2 spiegels, maar die moet je dan wel hebben.
Nu heb ik uiteraard jurgen die er naar kijken kan, maar heb maar 1 spiegel en die is in de doucheruimte.
ik heb verschillende plekken met moedervlekken, maar geen idee of die veranderen.
Kijk er eigenlijk nooit naar.
Plus als je op een bepaalde leeftijd bent je ouderdomsvlekken krijgt die er wel een beetje op lijken.
Nu heb ik uiteraard jurgen die er naar kijken kan, maar heb maar 1 spiegel en die is in de doucheruimte.
ik heb verschillende plekken met moedervlekken, maar geen idee of die veranderen.
Kijk er eigenlijk nooit naar.
Plus als je op een bepaalde leeftijd bent je ouderdomsvlekken krijgt die er wel een beetje op lijken.
Laat ik nou veel een puzzel maken, mahjong doen, lezen, fietsen en wandelen en natuurlijk mijn haakwerk.
Denk dat ik mijn hersens goed gebruik.
Denk dat ik mijn hersens goed gebruik.

Waarschijnlijk puzzel jij wel veel hoe je het forum gezellig en gangbaar kunt houden Fer?

- Truus uit Breda
- Berichten in topic: 17
Als ik dat zo lees dan zit het bij mij wel goed...... 

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"