Afvallen met fruit

Afbeelding
Janet
Berichten in topic: 5

Re: Afvallen met fruit

Bericht door Janet » 11 nov 2011, 16:45

ja, dat bestaat wel, maar hoe en wat en waar? Dat weet ik ook niet, ik heb meestal last van het omgekeerde :jemineetje:

nicole
Berichten in topic: 3

Bericht door nicole » 12 nov 2011, 20:52

in januari ben ik ook begon met shakes van weigth-care [s 'morgen en s'middag ]en sávond gewoon mijn eten maar zonder aardappelen .
ben in 5 maanden 8kg licht geworden ,ik was zo blij maar mijn internist niet ,deze dieet was niet goed voor mijn nieren .
in juli ,krijg ik bezoek van mijn zus uit frankrijk ,dus werd weer normal eten ,resultat 4 kg erbij .pfffff
in oktober van deze jaar ben ik op een nieuwe dieet Pro-dieet ,duur dieet maar met weinig koolhydraten en kalories dus eiwitdieet .Binnen 3 dagen was ik AANGEKOMEN van 3 kg .
dus weer gestopt .
Een dieet is leuk ,maar pas op ,op jou gezondheid ,beter een dieet doen met hulp van dieetiste en arts ,dan alleen te doen .

Tara
Berichten in topic: 2

Zwaarder worden

Bericht door Tara » 14 jan 2012, 23:08

Het beste wat je kan gebruiken is NUTRILON DRINK, Ben.
Je kunt het alleen bij de apotheek kopen en het is niet goedkoop. Als je het voor je gezondheid nodig hebt dan wordt het wel door de meeste zorgverzekeringen vergoed.
Onze zoon was door ziekte zo mager dat ik het vergoed heb gekregen.

Begin met 2 flesjes per dag als aanvulling op je voeding en geloof mij binnen 2 weken zie jij resultaat.
Het bevat nl, 330 calorien per fles en 0,6 gram eiwitten.
Enne je hoeft het niet in een keer op te drinken hoor. Het is er in diverse smaken en best lekker.

Tara

Bericht door Tara » 14 jan 2012, 23:27

Onze zoon werd dus door ziekte heel mager en toen ik zelf ziek werd ben ik dikker geworden door het gebruik van medicijnen en het gelijkertijd stoppen met roken.
Nu was ik het zo beu dat ik het Atkins dieet wil gaan doen. Ben al beetje begonnen en wil het kookboek ervan kopen.
Alleen shakes en koolhydraatarm is niet goed voor je lichaam (nieren en spieren) maar bij Atkins is dat maar 2 weken zo. Daarna ga je van lieverlee koolhydraten toevoegen waaronder dus ook rood fruit. Snap dus dat watermeloen wel kan als diabeet zijnde.
Alleen letten op wat en hoeveel je eet is niet voldoende, weten we toch allemaal? Stuk beweging is heel belangrijk. Ik krijg vanaf volgende week twee dagen per week de hond van onze zoon te logeren. Dat houdt in dat ik er iedere dag 4x op uit ga waarvan 2x een uur.
Ik wil graag afvallen maar doe het niet ten koste van alles en heb ook geen streefgewicht in gedachten. Begin met een kilo en daarna pas de volgende kilo.
Succes allemaal.

ANJA
Moderator

Bericht door ANJA » 16 jan 2012, 15:58

Ook ik ben door medicijngebruik flink aangekomen.Doordat het de etlust bevordert.Ik moet dus kiezen uit twee kwaden.
Ik kies voor die medicatie.Ik loop en wandel regelmatig,ik beweeg voldoende,ook door mijn werk in de huishouding en ik zwem regelmatig.
Ik moet gewoon echt opletten,met vooral het snoepen tussendoor.Ik weet mijn valkuilen wel.
Ja en ik lust jammer genoeg alles.

Ik wil nu met het dr.Frank dieet gaan beginnen,1 kilo per week.Rustig aan en die kilo's blijven er ook af dan.Beter dan die crash dieëten.
Afbeelding

ANJA
Moderator

Bericht door ANJA » 29 jan 2012, 21:02

Ben eerlijk gezegd nog niet begonnen.Ik heb ook na ruim een uur alweer trek in iets,na het avondeten.Nu heb ik van mijn broer voor mijn verjaardag het nieuwste boek van Sonja Bakker samen met Rik Felderhof gekregen.Leuke weekmenu's en tevens erge leuke reisverhalen staan er in.We nemen ons voor,om na de koffie s avonds alleen nog maar een mandarijn of appel te nemen.Hopelijk houd ik het vol.
Afbeelding

Ben2

Bericht door Ben2 » 30 jan 2012, 18:35

ANJA schreef:We nemen ons voor,om na de koffie s avonds alleen nog maar een mandarijn of appel te nemen.Hopelijk houd ik het vol.
Dan neem je toch twee mandarijnen of appeltje. (snij deze laatste ik kleinere stukjes en pak af en toe een stukje)

groetjes ben

Plaats reactie