Radar Gehoorapparaten

Plaats reactie
f e r
Berichten in topic: 1

Radar Gehoorapparaten

Bericht door f e r » 06 dec 2011, 19:35

Gehoorapparaten
Uitzending 05-12-2011

Momenteel zijn er ongeveer 1,4 miljoen slechthorenden in Nederland. Ongeveer de helft daarvan heeft nog geen gehoorapparaat. Een flink aantal potentiële kopers dus.
Grote ketens van audiciëns beconcurreren elkaar door nieuwe winkels te openen en geven miljoenen uit aan reclame.
Hoortoestellen zijn dan ook big business. De grote spelers in deze markt zij audicienketens Beter Horen en Schoonenberg.
Heel Nederland moet naar de hoorwinkel.
Bekende Nederlanders, met overigens zelf uitstekend gehoor, proberen de grote groep latente klanten naar de winkel te lokken.

http://www.trosradar.nl/
Alles sal regkom

waterloper

Re: Radar Gehoorapparaten

Bericht door waterloper » 13 dec 2011, 21:00

Ik krijg geregeld uitnodigingen van die filialen in Winschoten.
Ik ben er een keer geweest het was nog net goed zeiden ze.
Ik ben enigzins ook een beetje doof, bedrijfsdoof zeggen ze.
Als je 40 jaar in lawaai hebt gewerkt zeker in het begin was er geen hoorbescherming.
Ik deed soms een stukje schoon poetskatoen in mijn oren.
Mensen met gehoorbescheming waren maar aanstellers zeiden ze.
Later heb ik aan mijn oren aangepaste oordopjes gekregen.
Ik denk dat ik bepaalde tonen niet meer hoor, de tv moet harder de radio staat ook hard.
Als ik een keer bij mijn schoonzoon kom voetbal kijken kan ik het niet volgen dan zet ik het geluid hoger.
Rust roest is niet aan mij besteed.

FONS

Re: Radar Gehoorapparaten

Bericht door FONS » 14 dec 2011, 19:16

Ik ben dus aan één oor doof geworden als gevolg van de Ziekte van Meniere.Dit gaat gepaard o.a. met oorsuizen,draaiduizelingen,misselijkheid en hevig braken.Je kunt echt niet meer op je benen staan en strompeld naar de wastafel of toilet om over te kunnen geven.De wereld draait echt als een centrifuge om je heen.

Ik draag ook aan één oor een gehoorapperaat en het domme is,dat één gehoorapperaat NIET vergoed word door de zorgverzekering en ook niet door het UWV,omdat ik hem zogenaamd niet nodig had in mijn werk.Ik liep toen met een aanvraag voor WIA of WW.Heb nog geprocedeerd en gezegd,voor eventueel ander werk in de toekomst.Nou dat was niet relevant en dan ben je dus uitgekletst.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Huishoud- en andere goede tips”