Beweging tv

Plaats hier tevens leuke gratis links
Plaats reactie
miriyam235

Beweging tv

Bericht door miriyam235 »

http://www.beweging.tv/

Website met 100-den video’s met beweging en ontspanning

Website voor:

Doe mee, met Beweging.TV

Website voor lichaam en geest. Thuis bewegen of ontspannen, wanneer jou dat uitkomt en doen waar jij behoefte aan hebt. Maak je eigen oefenprogramma, of vraag onze hulp.

Aanmelden voor Gratis eBook met Gratis eTraining hier: ‘Zorgen voor jezelf’

Als je ouder wordt, maar ook als je een (chronische) ziekte ontwikkeld wordt bewegen belangrijker voor je. Door meer en betere beweging en ontspanning ga jij je fitter voelen, vitaler zijn, word je soepel en zelfbewust. Op den duur voel je je krachtiger én beter uitgerust.

Beweging.TV biedt 100den video-oefeningen en tientallen programma’s via PC, tablet of smartphone met beweging, ontspanning en motivering door professionele coaches en therapeuten. De inhoud van deze site kan nuttig zijn voor iedereen, maar we richten ons vooral op mensen die in de 2e helft van hun carrière zitten en/of al een tijd last hebben van pijn, somberheid, slaapproblemen, spanningsklachten, hoge bloeddruk, vermoeidheid, benauwdheid, stijfheid en dergelijke. Vaak zijn dit klachten waardoor mensen minder zin hebben om te bewegen, terwijl dit juist de cirkel kan doorbreken.

Lichaams-oefeningen zijn goed voor je hele bestaan, heden en toekomst, brein en spier, voor gezondheid en je geluk.

Hulp bij ontwikkelen zelfdiscipline
Via de nieuwsbrief, twitter, facebook en webinars helpen we je regelmatig herinneren dat er meer is naast werk en privé-verplichtingen. Maar we hebben er begrip voor dat voor jezelf zorgen via oefeningen tijd kost en niet zomaar in je leven is in te passen. Het leren ‘voor jezelf zorgen’ zien wij ook als onze taak. Als je wilt kun je een strakke begeleiding krijgen, waarbij we ook je motivatie versterken via Online Personal Coaching.

waterloper

Re: Beweging tv

Bericht door waterloper »

Voor mensen die moeilijk uit hun stoel kunnen komen vooral ouderen is het goed dat ze begeleiding krijgen.
Persoonlijk heb ik het niet nodig ik heb een goed zelfdiscipline en meerdere van ons, en beweeg meer dan genoeg.
Heb het filmpje gezien en er zitten oefeningen bij die we ook deden bij de boksklub.
Gr. Antjo
Rust roest is niet aan mij besteed.

miriyam235

Bericht door miriyam235 »

http://www.beweging.tv/
Ik krijg net bericht via de mail dat deze website die erg veel goede oefeningen bevat gratis is geworden.

Truus uit Breda

Bericht door Truus uit Breda »

Bewegen is altijd goed Miriyam en dat geldt voor iedereen. Het is gezond voor lichaam en geest. Zelf ben ik genoeg in beweging want ik zit op een Zumbaclub en ik geef een ochtend in de week gym aan ouderen in het zorgcentrum waar ik vrijwilligster ben. Daar zitten ook dames van dik in de tachtig en half in de negentig bij en ze doen het nog best hoor :grin:

Groetjes Truus.
Afbeelding

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"

anniek

Bericht door anniek »

Ik beweeg weer genoeg hoor.

Plaats reactie

Terug naar “Internet en leuke Links”