Bev eiliging

Plaats reactie
jvanwijngaarden74
Berichten in topic: 5

Bev eiliging

Bericht door jvanwijngaarden74 » 03 nov 2018, 12:07

Graag ontvang ik advies over internetbeveiliging. Ik wil wél in het Nederlands kunnen communiceren als ik vragen heb. Ook wil ik een duidelijk e-mailadres hebben om zonder problemen te kunnen opzeggen als ik dat wens. Dat ging bij Avira mis en gaf veel moeite en ergernis om het account op te zeggen. Alles verloopt bij deze aanbieder in alle talen behalve Nederlands. Wel kun je jezelf in het Nederlands aanmelden en de betalingen ook in onze taal. Als je klachten hebt, wordt je doorverwezen naar dochterbedrijven zoals Cleverbridge en Nando. en die weten van niets (!).

Remie
Berichten in topic: 3
Contacteer:

Re: Bev eiliging

Bericht door Remie » 03 nov 2018, 13:02

jvanwijngaarden74 schreef:
03 nov 2018, 12:07
Graag ontvang ik advies over internetbeveiliging.
:icon_salut: Jan, wij met de familie (5 computers) gebruiken al jaren naar volle tevredenheid, https://nl.norton.com/products?inid=nor ... e:homepage

Hoe het precies met de communicatie gaat weet ik niet, hebben we volgens mij nog nooit nodig gehad.
Maar kijk eens op de Norton link hierboven, ieder geval in het Nederlands.
Mvgr.
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

jvanwijngaarden74

Bericht door jvanwijngaarden74 » 04 nov 2018, 18:23

Hi ~ grote dank voor uw reactie. Ga ik nakijken. ~ jan. animaatjes-bedankt-69681.gif

jvanwijngaarden74

Bericht door jvanwijngaarden74 » 07 nov 2018, 16:19

Dank voor uw reactie ~ Vandaag ben ik de hele middag bezig geweest om die verrekte Avira van de PC te halen. Dat is nog een heel karwei hoor. Ze laten je niet zomaar gaan . . . Het nadeel van de betaalde abonnementen voor internetbeveiliging is dat het eerste jaar goed betaalbaar is en het vervolg abonnement tientjes duurder is. Ook vaak automatische verlenging. En als je dan in een andere taal dan de Nederlandse moet communiceren, om er af te komen, is dat een groot probleem. In het verleden heb ik goede ervaringen gehad met AVAST gratis abonnement. die heb ik er voorlopig weer opgezet. Ik heb gelezen in een computertijdschrift dat de standaardbeveiliging van Microsoft op Windows 10 ook behoorlijk is verbeterd. ~ Graag uw reacties. ~ Groetjes, Jan.

Remie
Contacteer:

Bericht door Remie » 07 nov 2018, 16:36

07 nov 2018, 16:19
In het verleden heb ik goede ervaringen gehad met AVAST gratis abonnement. die heb ik er voorlopig weer opgezet. Ik heb gelezen in een computertijdschrift dat de standaardbeveiliging van op Windows 10 ook behoorlijk is verbeterd. ~ Graag uw reacties. ~ Groetjes, Jan.
Als je goede ervaringen hebt (gehad) met AVAST zou ik zeggen houden zo Jan..!
Ook ik heb vernomen dat de beveiliging van Microsoft Windows 10 goed verbeterd is, je zou toch zeggen dat voldoende moet zijn Jan.
Niet verder tobben toch.....

Oh ja, dat Norton is in de loop van de jaren alleen maar goedkoper geworden, en wij nemen ieder jaar een nieuwe voor 5 computers zoals ik al eerder schreef. Niks automatisch verlengen..! Regelt onze jongste zoon altijd, die beheert de sleutel.

Voor het komende jaar was het €24,99 gedeeld door 5 eusa_whistle (net weer nieuwe aangeschaft)
Mvgr.
Afbeelding

jvanwijngaarden74

Bericht door jvanwijngaarden74 » 07 nov 2018, 18:23

Hoi Remie ~ Dank voor uw reactie. ~ Wees maar zuinig op je zoon; altijd makkelijk zo'n PC-deskundige in de familie. ~ Ik ken Norton trouwens ook nog van de motorfiets . . . (!). ~ Jan.

Remie
Contacteer:

Bericht door Remie » 07 nov 2018, 18:34

07 nov 2018, 18:23
Ik ken Norton trouwens ook nog van de motorfiets . . . (!). ~ Jan.
........................ Afbeelding
Mvgr.
Afbeelding

jvanwijngaarden74

Bericht door jvanwijngaarden74 » 08 nov 2018, 19:09

Hoi Remie ~ ik heb in de 50er jaren een TWN 200 cc gehad. (Triumph Werke Neurenberg).

Plaats reactie